2014年6月13日星期五

Summer Time ● Festival Time

去年的Zurich Open Air,久遺了的Nine Inch Nails,澎湃的工業搖滾和ligh show配合得天衣無縫,輕而易舉地成為了我二零一三年的gig of the year.


                                        

幸運地,去年的天氣比前年好,起碼沒有傾盆大雨,不用做泥漿人.在表演和表演之間還可以他他條條在草地上小休,一個字 --- 爽!


"Belle & Sebastian"的音樂永遠是清新雋永,很適合作為festvial午間的表演單位.其實去年已不是他們第一次來瑞士演出,不過主音Stuart Murdoch總是好「識做」,每次都會大送高帽給現場歡眾,又大讚瑞士的公共交通和路面設計很顧及單車使用者,不過Stuart是否真的在蘇黎世踏過單車,就不得而知了.


 例牌菜,最尾會請觀眾上台跳舞大合唱.

可能由於前年雨下得太兇,去年只有一個露天表演台,其他兩個都移到大帳篷內,誰知避雨的功能用不著,但就導致音效極差!白白糟蹋了我原本十分期待的瑞典二人組合"The Knife"的演出.

今年還未決定去那個festival,暫時還未出現一個令我有非看不可的單位出現.上星期看到Live at Sunset有Pet Shop Boys, 原本令我眼前一亮,但企位的位置很小而且還在台側,而且企位票已售罄,看Pet Shop Boys無理由要坐定定吧?再看主辦單位的格局(協辦單位之一是五星酒店Dolder),他們的目標觀眾似乎是比我大兩個generation的"上等人",我怕到時一不小心踩到人家的LV就不好意思囉.

企位就只有橢圓型那兩個位置

如是者,我今年的Festival Time,繼續追尋中.

8 則留言:

  1. 戶外演出+清朗天氣,正是最適合看belle & sebastian的完美狀態吧!(如果玩"another sunny day",就簡直超完美!)
    (居然可連看兩年belle & sebastian和NIN,太可惡了)

    這個座位佈置好過份,兩邊的企位好似賤民區(亦有啲示威區feel),我接受唔到,一定杯葛!(難道貴族區的人又會坐得好自在?!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係連續兩年, 呢篇d相係2013年架. 不過其實我本應呢個月有得睇NIN, 不過撞正6.4, 最後放棄咗.

      Bell & Sebastian 舊年係真係有玩Another Sunny Day 呀 :)

      今年未決定去唔去Zurich Openair, D line up 未齊, 已announce果d又睇過, 未有大驚喜. (有Roysopp, 但我覺得佢哋唔啱玩festival)

      Live at Sunset個floorplan, E,F,G,H區都係有上蓋既, 最貴飛重成140瑞朗, 好好好貴囉! 普通响stadium睇一場concert, 去到DM呢d級數都係85瑞朗之嘛, 所以有PSB都係咁話, 一於唔去!

      刪除
    2. 對閱讀內容出現嚴重誤解,呢個應該係癡呆症爆發嘅先兆。
      (知妳今年會睇NIN,訊息在腦部撈埋一齊,相信係觸發癡呆症前期原因之一)

      anyway, 睇番個lineup,warpaint幾個月前嚟過香港,我都唔知道,miss咗,佢哋都相當酷,隻'love is to die'型爆。royksopp我都幾鍾意,the 1975妳也會有點興趣麼?如果妳決定出席,到時再傾過啦。

      刪除
    3. 1975早兩個月嚟過, 但我miss咗, 其實都有d興趣. 不過line up都未齊, 重可以慢慢睇定d先

      刪除
  2. Petshop Boys>> 好似好耐無聽到呢 (可能係我out咋)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實PSB响2012同2013都有出大碟同world tour架, 都重有反咁上下水準, 但當然不能要求佢係佢哋全盛時期那個level啦

      刪除
  3. 方大少今年都放棄去。落大雨玩完返來,我個洗手間變成泥地。有次連大廈樓梯都係佢嘅腳印。

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr.B話佢N年前去St Gallen Open Air, 走果陣個個變哂泥人, SBB職員唔俾佢哋上普通車卡(舊式車箱年代), 開咗一個貨卡俾佢哋坐 XD

      刪除