2014年6月7日星期六

一個人的粉麵


在香港期間除了和家人、友人飯聚,也有一個人的快樂時光.


一個人的時候,通常我都會避開午飯的人潮,等到下午茶時段才醫肚.一年一度回港,當然不會選擇三文治這類西式食物啦,於是粉麵就成為了我的好朋友;魚片頭魚皮餃河、雲吞麵、車仔麵、雲南米線通通都是我的頭號目標,而當我正思量著如何一解我對担担麵的思念時,剛巧在森記買完書,突然靈光一閃:「蕃薯苗不是就在附近嗎?」,於是立即拿著新買的書往北角街市進發.

午市和晚市的蕃薯苗都是坐無虛席的,店小,也不是可以讓人舒舒服服慢慢食的地方.不過如果在下午茶時段光顧,倒還可以寫意的吃一頓.眼睛在下午茶餐的菜牌上一掃,担担麵是毫無懸念的選擇,另加一客醬油茄子和凍豆漿,絶配!

担担麵湯底濃淡適中,茄子吸收了醬油膏的甜味,這一餐吃得好滿足,而且只需三十二元,以市區的外食價格而論,單用一個「抵」字都不能形容!

再將三十二港元折算瑞士法朗,這一餐的價錢只夠我在瑞士飲一杯普通咖啡.

12 則留言:

  1. 未吃過這間的担担麵,搵日試下先!
    我今日去了中環筷子記食撈麵,幾好食。中環有好幾間老店都好食,如民園麵家、新景記同羅富記。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開食粉麵, 以前有個blog友話佢個老外老公唔鍾意去呢d小店, 因為坐得唔舒服, 搞到blog友都無得去, 好彩我果個完全唔介意, 重係車仔麵超級愛好者添 :)

      刪除
  2. 一個人,一個moment,有錢都買唔到。妳買到,重要係只港幣三十二元,真要文青上身讚一句:好幸福唷!

    (如果在台北,往「度小月」進發,小確幸度該也不輸「蕃薯苗」哩)

    回覆刪除
    回覆
    1. 文青咪亂認呀! 你問過d左膠未先? XD

      刪除
  3. 三十二港元瑞士飲一杯普通咖啡>> 乜有咁低消費架? 我仲以為乜都好貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 平平地, CHF3.5 - CHF4夠飲杯咖啡架喇. 老麥呢幾個月有優惠, 單層cheeseburger都係CHF2.5啫.

      刪除
  4. 瑞士話要立法最低工資, 有D人睇到話有成三萬港紙, 嘩嘩聲, 難為人地當地消費勁貴呢

    回覆刪除
    回覆
    1. CHF4000 minimum wage呢個議案公投否決咗lu.瑞士都有d工種係得3千幾瑞朗一個月, 一個人生活都叫做夠既, 一定唔洗住劏房, 不過想儲蓄或多d娛樂就唔洗諗喇(但呢度d人普遍都唔會成日出街食飯).

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔係好辣, 宜家睇返張相都想食多次.

      刪除
  6. 很多名店都有放[罌粟籽]吃了會上癮所以人潮很多 會一直想回來吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多麵包西餅都有罌粟籽(我尋日先食過Mohnkuchen), 不過罌粟花都有好多種, 唔係種種會令人上癮. 再講如果係有果d有料罌粟籽, 用來種花再提綀鴉片利錢更大, 用嚟放入食物引客人回頭, 似乎不合成本效益呢.

      刪除