2014年6月15日星期日

熱到溶


夏天的日子在瑞士很珍貴,一年都未必有兩個月.這兩個星期天天都陽光普照,我都知我是不應該再投訴,要好好享受才是.不過當氣温高達攝氏三十度而要置身於一個沒有冷氣設備的辦公室8小時的時候,要我無視熬人的高温真的好困難.

我工作的地方是一座建於七十年代的五層高大廈,是地牢還有防空洞,內裡有一道半呎厚鋼門那種建築物(上世紀八十年代以前冷戰時代的建築規格,用來防禦鐵幕國家發起的軍事侵襲),那個年代的工商用樓宇普遍隔熱功能差,我們以往對付炎熱的方法是大清早(八時前)將窗戶打開,好讓早晨清涼的空氣為室內降温,再將百頁簾攪低,阻擋直接照射的陽光,這個方法不是完美,但總算解決了部份問題.不過今年就慘了,因為大廈外牆正進行工程(諷刺地是加建隔熱設備),百頁簾全被拆除,窗戶亦不能長時間打開,因為外頭一開工就會沙塵滾滾,如今只好長期開著兩把電風扇,另加一部手提的,成效不大,但聊勝於無.


不知道我有無福氣享受到工程完成後的隔熱功能,待我捱得過今年夏天才算吧!

乾蒸8小時後,身心俱疲,回到家已無心入廚(雖然家中不太熱),煮個烤豬肉撈濛,簡簡單單又一餐.
 

38 則留言:

  1. 你那邊的三十度會否乾爽一點呢? 我這邊試過23, 24度, 同事表示大上司不准開冷氣, 我熱到簡直想講粗口(想咋, 冇講啊.), 因為香港很潮濕, 而且我們的辦公室空氣不流通, 分分鐘外邊比入面涼快. 最後, 我不理禁令, 開了冷氣, 結果亦沒有人阻止我, 反而有小助理歡呼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度係無香港咁潮濕, 不過因為開唔到窗, 所以好焗, 出面又鑽緊牆, 真係頭都痛埋!

      刪除
  2. 乾熱都仲好D, 香港又濕又熱, 仲難頂
    熱我還可以接受, 但如果有狐仙係同圍出現先最難頂

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前重未結婚時有次去瑞士探宜家既老公當時既男朋友, 响飛機上隔離坐正個狐仙, 真係比死更難受!

      刪除
    2. 你有冇"好宛轉"要求調位?
      ET話佢會要求緊急降落,哈哈哈哈哈

      刪除
    3. 成十個鐘對住狐仙, 慘過十大酷刑呀, 哈哈

      刪除
    4. 架機爆滿呀! 同埋呢家强國人(又係强國人!!!)重有好多古怪同刻人憎行為, 相比起來佢d狐仙已經係nothing......

      刪除
  3. 曾蔭權時期,環保署曾提倡一個「最佳室溫」:25.5度,並考慮向違者徵收懲罰性能源稅。香港不同歐美,屬亞熱帶潮濕氣候,這室溫用屁股想想就知唔work,是又一個鐵板一塊照搬外國的愚蠢例子。

    為了響應政策,當時各政府部門大樓,均硬把室溫控制在這標準上,結果當然是所有公務員集體媽媽聲。政策最後跟八萬五一樣,「唔講就唔存在」,悄悄地無疾而終。

    官僚惡政,引火自焚。活該。


    (今晚瑞士於世界盃亮相,希望不要被對手厄瓜!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 完場前一刻絕殺,恭喜!

      刪除
    2. 25.5度但濕度80巴仙以上咪一樣死!

      原本我係睇淡瑞士架, 一向覺得佢哋無咩鬥心, 而且又神經刀, 不過琴日果個快速反擊真係精采, 希望keep得住呢個氣勢啦.

      刪除
    3. 阿靳好「魔戒式」地形容今屆的瑞士:「阿爾卑斯山的精靈闖進亞馬遜叢林。」

      希望他們可以在熱到溶之中,走得更遠。


      (到現時為止,伊比利半島兩隻牙好慘,竟共失了九球!!)

      刪除
    4. so far歐豬四國之中得意大利贏波咋喎.

      星期五對法國果場我睇唔到喇,果晚我和搖滾老叔父有個約會(Black Sabbath + Soundgarden as supporting act!!! :))

      刪除
    5. 嘩!呢個supporting act真係重量級得嚟又好啱數,佢哋嘅聲音有black sabbath影子,一於聽住grunge rock兼懷念吓kurt cobain咯!


      (我幫妳搖旗吶喊啦,本身我都好鬼討厭法國足球隊的)

      刪除
    6. 咁呢個任務交俾你喇!

      PSB會嚟香港喎,不過d飛都幾貴.

      刪除
    7. 幾貴架,同你哋都不遑多讓。

      刪除
    8. 最終,瑞士沒有贏,法國沒有輸。 -__-

      刪除
    9. 我無得睇, 但有Ozzy帶領大家一齊唱ole ole ole :D

      刪除
    10. 隨著蘇阿雷斯又再病態化身dr. hannibal,歐豬四國又一隊回家了。 :(

      刪除
    11. 歐豬又死唔哂喎, 希臘入16强!

      我重以為吸血鬼係東歐至有既添, 留名睇蘇7要停賽幾耐.

      刪除
  4. 回覆
    1. 梗係唔係啦, 我係用念力控制個keyboard架 XD

      刪除
  5. 25.5度年代我買了Panasonic迷你座枱扇返公司, 仲以ET串我返工要自攜電器, 哈哈
    果時好多同事都有買
    我last day果日仲要搬扇回家,諗起都笑c

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果兩部風扇有一把係舊同事留底, 一把係公司既. 有第二個部門既同事帶埋私伙portable冷氣添呀.

      刪除
    2. 以前有個瘦瘦削削的年青男同事,一到冬天,就帶個暖爐仔返公司,放喺檯底,好鬼滋陰。

      刪除
    3. 這男同事當時三十歲左右,至鍾意開著暖爐,脫去鞋子,雙腳在爐邊搓吓搓吓,好「佬」。 :D

      刪除
    4. 冬天果陣其實我都想買部小型humidifier 返公司架 :P

      刪除
  6. 回覆
    1. 基本上十二點前我係要開把遮檔太陽, 如果唔係電腦mon都睇唔到

      刪除
  7. 我係冷氣狂,喺香港時四季都有開(係,連冬天都開,因為想衡溫),依家喺美國屋企一到春天就開,仲要開到好凍,我老公最初都投訴(因為電費),依家都慣哂喇。今次返香港最大投訴,就係周圍冷氣唔夠強,連巴士的士我都覺得熱。

    如果返工地方無冷氣,我估我唔會留得耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈! 完全同你一樣呀!冷氣狂+四季都開冷氣 ....

      刪除
    2. 咁你真係唔怕凍喎~~ 開太耐我皮膚乾到崩緊我會頂唔順要熄冷氣

      刪除
    3. 响瑞士唔係好多office有冷氣架咋.

      以前香港d巴士冷氣好凍, 今次返去我都覺得係較細咗.

      刪除
    4. 香港啲巴士有時好變態。冬天也開大冷氣,成個車廂變雪櫃;roadshow又播到超大聲!搭一班車,全程被虐。

      刪除
    5. 重有大會堂d冷氣都係超凍,果陣電影節一定要帶定件外套入場.

      刪除