2014年1月22日星期三

半年一會


又要入去街籃,即是又到兔地例行身體檢查的日子.



先出場的是Wooley;體重無上無落,基本上他由半歲到現在六歲半的體重都差不多,看來為娘的都要好好向Wooley大叔學習了.其他方面情況良好,牙齒也沒有過長的現象,得到一張很令人滿意的成績表.

剪腳甲時一副楚楚可憐相,Wooley 你駛唔駛咁萌呀?


Shannie都一切安好,最令我意外的竟然是體重輕了二十克,我先前還以為她要減肥呢!從外型上看來她好像比初入門時胖了,尤其是坐著時有如一個三角飯糰,或許是因為現在好食好住又有靚仔男朋友,毛髮都因而濃密了?


因為Bam的關係,我對獸醫診所真有點陰影,雖然知道和毛小孩總有別離時,不過仍希望這一日離我越遠越好.

22 則留言:

  1. 我都一樣, 好唔想諗有日狗哥離開會點, 始終佢都唔後生啦, 而家真係要珍惜每日相處, 最希望佢真係有個 beautiful life

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家Wooley開始年紀大, 我出遠門都會心掛掛.

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢哋食d菜好多時貴過我兩老食果d呀.

      刪除
  3. 睇第一張相以為係兩個飯盒!哈哈!

    剪指甲定定唔郁好叻喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗細個果陣頭果幾次剪指甲極力反抗之外, 大部份時間都好合作, 算乖啦.

      刪除
  4. wooley個盒細咁多嘅?
    佢個樣真係勁萌 wooleyBB

    回覆刪除
    回覆
    1. 大果個盒係原先買嚟俾Bam同Wooley一齊用既, 不過好快已經唔夠放哂兩隻, 所以另外買多一個細少少的

      刪除
  5. 萌主wooley張凌空剪腳甲相個樣有少少松鼠仔feel,真係q到飛起!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係每剪一下, 另一隻腳會跟住微微動一下, 好好笑 :P

      刪除
  6. 回覆
    1. 咁即係只可以食草同菜同少少乾糧, 咁人生好無樂趣喎, 都係算把啦 :P

      刪除
  7. 在我家替毛孩剪甲, 反應是很大差別的, 有雞蛋仔任剪無妨, 亦有BBQ反面咬人. 又來個新年, 祝中西毛孩都健健康康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你新一年學生同家中d毛小孩都聽教聽話 (後者可能難過前者 :P)

      三個之一剪指甲最合作最乖係Bam, Shannie就真係暫時都搞佢唔掂, 佢對美腿太長, 俾佢踢一腳分分鐘內傷. 但個衰妹一去到獸醫度就純過隻羊咩......

      刪除
  8. 祝大家新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話, 祝你呢一年工作順利, 老爹身體健康, 花園大豐收!

      刪除
  9. 祝馬上行運,馬咁精神,馬咁開胃,馬咁英偉

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你無論睇好片或爛片都一馬當先! XD

      刪除
  10. 想問吓:其實瑞士有冇瑞士糖?

    祝新年多樂事,兔地龍精虎猛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係有啦, 瑞士糖真係made in Switzerland架 ;)

      祝你新一年萬事如意, 家人同毛小孩都龍馬精神.

      刪除
  11. 回覆
    1. 以兔仔來講Wooley對眼真係好大, 我哋成日話佢似日本漫晝d公仔.

      刪除