2014年1月5日星期日

暫停○開始過

安樂日子總是跑得比平時的快,過了兩星期吃、喝、睡、(血)拼的庸懶聖誕假期,明天又要再度大清早爬起床上班去.

去年在工作上是艱難的一年,除了因為升職後要負責的項目大增,也因人手嚴重不足,直接影響到部門中各人的心情,而雖然那個有破壞無建設的極品廢物男在年頭終於離職(要數這位人兄的惡行真可以講足一日一夜,真不明白此等物種是如何在職場上生存十多個年頭的),但要收拾他留下的爛攤子也花了我不少精力.可幸是四月上場的新老頂是個實事求事又維護下屬的好上司,而在八月和十月加入的兩位新同事做事勤快亦「話頭醒尾」,令部門的正能量大增,固此縱然工作量仍大,但確實令我的心理壓力舒緩了不少.

公司每年十二月底都會舉行抽奬,不過奬品其實都是合作伙伴和供應商送贈的小禮物或紀念品,比較好的有紅酒、朱古力、疍糕等,但豬頭骨類如月曆、原子筆也有一大堆.2011和2012年我都「榮獲」悶疍月曆,去年終於打破惡運,抽到一瓶蜜糖!

希望這個甜蜜蜜的預言,會是我今年的寫照.

8 則留言:

  1. 好吖, 你是向著光明跑去!!

    回覆刪除
  2. 愈是廢物, 愈能知道如何係職場生存呀, 新年新景象, 希望你充滿正能量呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks :) 雖然我好討厭呢個廢物, 但有一樣嘢真係要向佢學習, 就係佢可以將d搞到一pat屎咁既嘢留返俾同事執手尾, 然後日日施施然四點sharp放工走人, 咁高既道行我真係學一世真學唔到.

      刪除
  3. 其實,新年最好的祝福語,是「一切順利」(「身體健康」也王道,但這個賀詞真太濫)。

    順利,太重要。不順時,問題就會不請自來,一環扣一環把事情纏住,好的沒有,壞的發生;然後,更壞的發生。shit happens後,又happens!

    妳抽到蜂蜜,一定是有甜頭的預兆!

    2014,開工大吉,一切順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 第一日返工, 唔順利中又順利, 哈哈!

      刪除
  4. 明天我都係帶著疲倦的身軀上班呀, 希望你有一個好開始!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話, 我聖誕通常過得好hea, 日日瞓到自然醒, 所以都唔算玩得好攰.

      刪除