2014年1月13日星期一

書香


前些時奶奶和她的男朋友法蘭高在瑞士南部意大利語區Bellinzona租了另一頭住家,一星期總會到那兒待上三兩天,雖然今個冬天不太冷(暫時),但我和Mr.B在上個週未都因利成便南下避寒去.


瑞士境內的意大利風情下篇才寫,今篇先記屋內的某一個房間. 法蘭高的書房,簡直是我夢寐以求的dream room!剛到達時房中的音響還在播放著意大利歌劇,令我剎那間以為自己身在Michael Haneke 電影的場景中!


 一向都知道法蘭高是個古籍收藏家,今次終於有機會大開眼界!不過主人家說這些只是他四份之一的收藏而已.


 最令我口水直流的,是這套柏索里尼全集,雖然我是意大利文文盲.:P


不打緊,因為有主人家親自原文朗讀,假如當時有攝錄的話,我的腰果眼應該都會一拼入鏡(一笑).


放下書本,法蘭高亦是一位廚藝高手,吃過他精心炮製的晚餐後,再回到書房看一部老電影.這個星期六,心靈和口腹都很滿足!


19 則留言:

  1. 得個恨字,响香港實唔得 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 去完佢哋果度之後令我好有動力搞搞屋企間書/影碟房, 不過梗係無咁大啦.

      刪除
  2. 好似一個示範單位呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔係日日住响果度, 所以無咩雜物.

      刪除
    2. 係啊係啊, 因為有生活的足印, 所以滿屋雜物, 最是煩人.

      刪除
  3. 回覆
    1. 法蘭高重係少有地高大既意大利男人 :)

      刪除
  4. 一般的,叫「藏書」,法蘭西書房那種,叫「典藏」。尤其西洋古籍,內涵與裝潢同樣厚重。這房子,果然是租來的,如果是自置物業,法蘭西定會有他自家書房設計風格;既是古籍收藏之館,合該有個火爐吧,我估。

    (無聊題外話:咱們才華出眾、甚麼都曉的劉德華先生,曾為「輸馬錶」拍平面廣告。話說其中一幅,劉先生在滿是大部頭西洋古籍的書房裡看書,看的是一本constitutional law。那個畫面真科幻!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢Bologna屋企係咪古色古香既呢? 下次問下佢先.

      咁娘既廣告, 係咪target强國市場架?

      刪除
    2. 我對bologna的認識,止於意大利甲組球會博洛尼亞。 :)

      都未必淨係強國人,唔好太過高估香港人嘅品味 (咁多港人情迷劉華,品味可見一斑)。

      刪除
    3. 劉華從來都係賣好男人形象,唔係賣才藝嘛,香港大部份人都受呢一套,十年如一日.

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀, 牆上重有佢d畫家朋友的作品.

      刪除
  6. 這位法蘭高先生, 不要給我遇見他, 否則一定給我熱烈追求!! 有文采有廚藝, 好明顯是我的夢人情人喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 再講多樣嘢等你尖叫, 法蘭高仲係作家嚟架 :D

      刪除
    2. 我嚟尖叫先!絕色男人,嘩!

      刪除
    3. 如果識埋作曲,就更加係絕世情聖。

      刪除