2014年1月15日星期三

足不出境的意大利風情(上)


不經不覺,瑞士的冬天又過了差不多一半.想逃離天色灰灰的寒冷日子,最理想當然是出門到東南亞、澳洲走一轉;但如果時間或金錢不許何,其實南下到境內意大利語區Tessin也是一個不錯的選擇.雖然温度不足以令人可以穿比堅尼享受日光浴,但不要小看那四、五度的温差,已經足夠人快速充電了.



到達Bellinzona時還不到十一時,在火車站和奶奶會合後,正好趕及到週六市場逛逛兼買食物準備午餐.在市中心走著,四週都是和瑞士德語區截然不同的建築,加上語言頻道又變成了意大利文,真的令人有出外渡假的感覺呢!




這間看來是一間歷史悠久的平民餐館,格局有點似在香港買少見少的舊式茶餐應.


芝士種類和德語區一樣繁多,不過解說全都拉丁化了.


忽然人龍乍現,不過不是買奶粉或拿幼稚園入學申請表


原來是買Polenta.


Bellinzona這個城市不算大,人口不到兩萬,也不如其他兩大瑞士意語區城市Locarno和Lugano般熱鬧,不過市中心位於三個被聯合國列為世界文化遺產的中世紀城堡(Castelgrande, castle Montebello, castle Sasso Corbaro)和城牆當中,那份古意盎然的味道,令這個平靜的小城鎮顯得別樹一格.





 






14 則留言:

  1. 舊年英國凍到五月,唔知今年天氣如何。 我以為意大利的冬天也會下大雪呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都會架, 不過今年就連蘇黎世呢頭都無咩雪, 所以佢哋南邊就更少啦.

      刪除
  2. 我想問吓,例如去咗意語區,o係o個度可唔可以用其他三種法定語言溝通架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 果邊學校都會教德文, 所以一般溝通都可以, 但一定唔係個個都流利囉.

      刪除
  3. 差四, 五度, 真係差好遠啦, 瑞士人好有語言天份, 年輕時係 Hostel 逗留過, 接待既人何只係兩文三語呀, 仲要唔係甩甩咳咳

    回覆刪除
    回覆
    1. 一dd啦, 都好睇家庭背景. 我奶奶就好勁, 德, 法, 意, 英, 荷都掂!

      刪除
    2. 我以前有個馬來西亞同學,英文、馬拉話、國語、廣東話、福建話、客家話、潮州話都好掂,不過全部馬拉腔。

      刪除
    3. 我都有個馬來西亞同事通曉多國語言, 自從佢嚟咗之後我先第一次有機會响公司入面講廣東話 :)

      刪除
  4. 我上次去Lugano走時只能在車上遠望castle Montebello...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我奶奶屋企响露台可以見哂三座城堡 :)

      刪除
  5. 我未去過端士意語區,不過也曾涉足德語和法語區,感覺是果然有差異,是有些一國內的異國feel。有次從lucerne往日內瓦,甫下車,立即感覺到那份「法式風情」 — 沒有德語區的整潔和井井有條(火車站尤甚),市民好像也較慵懶。意語區 — 特別是久聞其名的lugano — 我都好有興趣一訪,體驗吓瑞士式意國情調。

    能在一國內感受異國風味,這感覺也頗特別。我返到深圳,聽到四圍左右的人在講些不知是甚麼的鄉下話,也沒丁點異國味,而只是覺得「返大陸」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意Locarno多d. 奶奶話每年五月都有一個名為「白夜」既event, Locarno 舊城四圍都會有表演, 有小食檔, 一直到清晨四,五點. 有機會都想去感受下.

      强國果d異國情調咪係A 貨Interlaken同世界之窗囉. :P

      刪除
    2. white night? 聽落都好嚮往。

      吓? 有A貨 interlaken?! 真係聞所未聞。強國最令人沮喪的反邏輯行徑,是強拆真古蹟,猛建偽景點。共產黨該落地獄一千次 !

      刪除
    3. 係呀, 响深圳, 五星級酒店喎...... 响惠州重有A貨Hallstatt添, 真係無言以對.

      刪除