2014年1月7日星期二

開工大「吉」

昨天是二零一四年第一個工作天,想不到迎接我們的,是一股寒流!

不,不是瑞士有如現時北美的冰風暴,而是因為中央暖氣失靈了,據温度監測資料顯示,室內暖氣已經停止運作了差不多十天!幸好今個冬天不太冷,聖誕期間晚間最凍也只是零下一、二度,要不然就真夠我們好受了.

不過,要在室內氣温只有十三、四度工作也不是好得很多,無論是枱面、鍵盤、椅子或是地板,全部都冷冰冰,最要命還是要如廁的時候,令我想起以前冬天在香港的日子,那個每朝大清早起床後都等著我的冷廁板.

終於大約十時半,公司出了電郵通告,告知中央暖氣正在搶修中,員工們可以返家home office,於是一到十二時,我又打道回府了.

如是者,新一年第一個工作天,輕輕鬆鬆,又有身處香港冬日的感覺,都算另類開工大吉吧?!

20 則留言:

  1. 最怕冷,諗起都驚!
    (同部好慢的電腦鬥緊氣,搞到半夜三間都未瞓,唉……)

    回覆刪除
  2. 室內氣温只有十三、四度我估HK人會慣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天室內有時唔止十三, 四度添, 不過如果呢個度數重要坐定定响電腦前做嘢真係幾惡頂, 坐唔夠5鐘對腳已經開經凍.

      刪除
  3. oh! lucky u! 我地呢邊的法例都係, office 室內低個16度,health and safety 原因, 要放人架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以有d同事响出memo前已經閃咗人.

      刪除
  4. 我覺得今個冬天特別冷,搞到我一直病病病......
    (芝,我部腦都好慢,不如約埋一齊換腦吖 :P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港濕凍真係好惡頂, 保重身體呀.

      刪除
  5. 我哋今朝攝氏零下14度,係我嚟6年最凍嘅一日,我都唔知幾想Blaze便秘唔駛同佢出去便便呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 前兩年果個冬天凍到不得了, 試過連續十幾日零下十幾度, 最凍果日零下十八度, 我屋企附近個小瀑布哂冰.

      刪除
  6. 大家返晒屋企,寫字樓也就吉了。所以無論如何,都是吉兆。(夠唔夠牽強?)

    總而言之,可以提早返屋企,點都算係吉吉哋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小小牽強, 重作! XD

      提早返屋企(但有d好hardcore既同事無早走), 話就話Home Office, 但我除咗開咗個phone conference, 覆下email之後都無咩做過嘢. :P

      刪除
  7. 係香港, 反而最怕夏天部冷氣壞左

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士office好多無冷氣, 如果好熱加上有時要開住d儀器做嘢, 真係大汗搭細汗架.

      刪除
  8. 今年一d都唔涷,奇怪。我試過落公司地牢揾一大堆文件,長年無陽光,無暖氣,著住件冷袗都涷到打冷震,又好驚困咗係入面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司地牢長年都陰陰涼, 夏天可以走去避暑

      刪除
  9. 最好成個星期都home office咪正!! =D 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係日日都响屋企又好悶喎, 都係有同事吹下水開心d

      刪除