2015年1月5日星期一

Enjoy the Silence

2014年12月27日 - 28日

我們聖誕節多數不會外遊,在十多天假期裏只是散步、看書、入廚煮幾味及跑跑電影院,今年甚至連聖誕後大減價的熱鬧也懶得去襯,反而去了瑞士中部的Isenthal過了一個寧靜的週末.

出發的大清早,適逢瑞士低地終於下了入冬的第一場雪,當我們到在Altdorf乘巴士穿過環山而建的繸道,到達海拔780米的小鎮Isenthal後,雪海已立時將我們重重包圍.






鎮上的旅館都是家庭式經營,我們入住的一間就是兩夫婦一腳踢,旅館樓下是餐廳,供應的雖不是很精緻的菜式,但食材是百份百的當地出產,新鮮又美味.


聖誕節當然要有馬槽.



旅館內的聖誕氣氛十足,最喜歡這個市集裝置.


房間內沒有電視機,窗外有如斯美景,誰還需要電視?

不過晚上我們也有節目,因為那個星期剛好Isenthal地方劇團有新劇目演出,我們這兩個遊客當然要捧場,而相信我應該是他們有史來第一個來自香港的觀眾吧?




四週都是在雪地翻滾的小朋友,好幸福呢!


因為雪太多太厚,遠足就要留待春天了.


12 則留言:

  1. 我的假期是食,買,rest;天氣太冷都唔想外出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從前兩年試過零下18度既滋味, 宜家零下兩, 三度我都唔覺得好凍lu.

      刪除
  2. Hotel冇電視又真係好少有喎.

    回覆刪除
  3. 完全係洗滌心靈之旅!
    不過我覺得瑞士d 雪地resort通常都勁貴,加上我地都唔識滑雪,所以想去雪山都去不成

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果純想感受下雪山既美景, 可以揾d小鎮, 呢d地方多數只有本地客, 所以唔貴架.

      刪除
  4. 網上看 isenthal 又是個漂亮小鎮,歐洲真是童話世界處處。

    真令人羨慕的寧靜週末小渡假!在香港,也許只能去長洲東堤小築。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完劇場返到酒店重有瑞士傳統音樂表演, 而出奇地演出既都係年輕人, 佢哋至力保存地方傳統既堅持令我好感動.

      刪除
    2. 路人多口:東堤小築只合燒碳.

      刪除
    3. 東堤小築唔係用嚟講鬼古既咩? :P

      刪除
  5. 「在十多天假期裏只是散步、看書、入廚煮幾味及跑跑電影院」「去了瑞士中部的Isenthal過了一個寧靜的週末」
    --好寫意!
    很喜歡旅館內的聖誕佈置,不是色彩繽紛光閃閃,卻很有味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為Mr. B唔係好多親戚, 而我哋又無細路, 先有得靜靜地過聖誕咋 :P

      刪除