2015年1月8日星期四

A Pen IS Mightier than a Sword





免於恐懼的自由,人人都應當享有.

I don't give a flying fxxk about your Quran,

If you cannot stand satirism and believe that your Muhammad legitimises you to take away other people's lives, 

You are simple a despicable, detestable, gutless human being who should stay in your own shxthole where you can stone women to death!








12 則留言:

  1. That is true I didn't really care if I saw this cartoon or not now I make sure I see it! Vive la France!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要保衛言論自由, 不能向暴力屈服!

      刪除
  2. Charlie Hebdo 好多嘅諷刺漫畫都引起法國共鳴, 不過平時日常生活中, 佢地唔會宣諸於口, 否則就被人話係種族歧視。
    我睇過一篇 article, 提及係法國個D不會以理服人, 只會以武力解決問題嘅人, 好多其實語言表達能力差, 不能夠跟人討論, 便用暴力來制止對方

    回覆刪除
    回覆
    1. 响瑞士, 如果d罪案係由Muslims所犯, 報紙都唔會提suspect個國籍, 否則會俾人話係種族歧視, 反之如果犯案者係本地人, 又可以提及呢個人係瑞士藉喎! 其實此舉都引起好多人不滿, 但如果宣諸於口, 就會被指係racist.

      刪除
    2. 左翼思潮大行其道,公平、正義等概念常被矯枉過正地扭曲。追逐公義的結果,往往只是幼稚行為的顯現。

      刪除
    3. 歐洲之所以右翼抬頭,好大程度係因為太多人不滿d左膠同包容L, 連我老公投咗票俾social democrats 成廿年,都話唔會再投俾佢哋,當然佢唔會轉投右派SVP啦, 宜家揀嚟揀去只有Green Liberals(同Green綠黨唔同)投得過.

      刪除
  3. 諷刺漫畫啫嘛,佢哋咁都接受唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 响d回教極端份子心目中, 諷刺都係侮辱佢哋個真神, 都係要死. 幽默感呢三個字係唔存在於佢哋既世界.

      刪除
  4. 世界人民與現代文明的公敵!!

    mort pour la liberté!

    回覆刪除
    回覆
    1. 絶對係文明的公敵, 佢哋選擇活於中世紀係佢哋既事, 但點解要逼其他人接受??

      刪除
  5. 見到最尾果格感覺好無奈......
    同樣情況適用於極權政府。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最奇係竟然亦有西方人覺得任何宗教都不得諷刺, 我老公琴日至响facebook因為咁同人筆戰 (佢有朋友post咗張『我不是查理』既圖).

      刪除