2015年1月29日星期四

鬥獸場初體驗


上年十二月部門經歷了突如其來的大地震,老頂在毫無先兆的情況下被裁,我們頓時變了孤兒仔,自此之後沒有了一棵好遮陰的大樹,會直接Life Cycle Management的director,即是責任大了,要應付的工作範疇亦多了.


天下無不散的筵席,而且總不能永遠都停留在comfort zone,今天由三樓的舊office搬了到一樓,和其他project managers做左鄰右里,正式宣告我亦成了鬥獸場的一份子了.

從好處看,新office的風景比以前好,而且夏天亦會比樓上涼快,而且可以行少兩層樓梯.

當然,這個轉變的副作用,是一個升職加薪的機會,詳情未知,希望會是個令我滿意的結果.

不要說我伂儈,返工難道還講心不講金嗎?




18 則留言:

  1. 我最近有兩個老細都叫我升職,管做多啲嘢,我兩個都拒絕咗,同佢哋講我依家呢份工係退休工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我結咗婚過咗嚟瑞士之後, 有諗過做個家庭主婦就算, 但最後都係覺得海外人妻都係自己有份工好d, 一來可以接觸多d人, 二來都係洗自己賺既錢最爽. 宜家我對工作無咩嘢心架喇, 但求唔係一份因為本地人唔做先輪到我既工, 有少少挑戰性得嚟又唔洗勁ot我就好滿足架喇.

      刪除
  2. 我後生時試過同一位有D地位嘅同事講:「你唔好話我知, 你做呢份工係因為有 job satisfaction 喎」。 佢即刻化身 May 姐, 哈哈哈哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. job satisfaction 既因素都有d既, 不過當然月尾出糧既推動力更大啦 :P

      刪除
  3. 返工當場是為了錢, this is the motivation,不過 job satisfaction , 工作環境,同事等因素都一樣重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 如果同d同事夾唔嚟, 返工就真係度日如年喇.

      刪除
  4. 人,有條件永遠待在 comfort zone 內,是最好的 — 起碼對我此等懶人來說,是最好的。

    然而,當形勢比人強,被逼離開搖籃,落場打真軍,也唯有打甩牙和血吞!做了過河卒子,只得一路向前。

    話唔定,在鬥獸場內自己也逐漸變成享受鬥獸的 gladiator 呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係懶人嚟架, 但弊在係一個唔衰得既懶人, 機會嚟到唔試下又唔甘心, 而且學你話齋, 做咗過河卒子, 一於勇字行頭啦. :P.

      刪除
    2. 邱吉爾說:「我欣賞在戰鬥中微笑的人。」

      enjoy your colosseo fight !

      刪除
    3. 哈哈, 不過以從搬咗去鬥獸場, 我無得坐响自己個位食嘢lu. (其實無話唔得既, 不過唔好意思啫)

      刪除
  5. 有轉變才有機會,加油!
    順祝新春愉快,身體健康!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝栗子妹萬事如意,新一年睇多d好戲!

      刪除
  6. Lili, 祝你新年快樂,事事順利,一家人身體健康,笑口常開。工作更上一層樓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話!新一年大家都睇多d好戲,讀多d好書。:)

      刪除
  7. 萬劫可解的配方
    垂範亞洲建共和

    香港製造,必屬佳品!blur,好嘢!

    城邦建國,新年快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 城邦會戰勝歸來,新年快樂!

      刪除
    2. 今晚《本土論壇》真係好正!國師與又有料又靚仔嘅代糖夫人,以日本慕華夏之歷史,折射於香港現狀,並分析一些可借鏡的本土定位,極有insight. 堂主以廿五之齡講黃仁宇及錢穆等學人,看著畫面,好鬼死有荒謬感! :D

      刪除
    3. 呢集精彩! 堂主既外表(成個o靚仔咁)同佢既學識真係有好大反差 :)

      刪除