2015年1月18日星期日

Durak (The Fool)






殘破不堪的大廈即將倒塌,

官員們視而不見,

妻子說:「不要多管閒事.」,

大廈住戶埋怨:「吵甚麼?我們過得很好.」,

堅持要疏散住戶的人,卻被視為儍佬,

在這部俄羅斯電影《Durak》中,我看到了香港.


9 則留言:

  1. 香港情況有所不同,官員們不是視而不見,而是施以政策,加速大廈的倒塌。

    這真是個奇景,所有住在大廈裡面的,都是村民。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得鍵盤戰士唔可以用嚟形容港豬, 因為佢哋直頭係覺得一切都無問題, 一味盲目追求所謂既正能量, 明知中共大陸係萬惡, 但又以為只要唔反抗, 扮中立就可保平安!

      刪除
  3. 其實港豬都未必唔係出路架,我估好多港豬已經知道香港會變成一個差版新加坡,有飯食舞照跳有乜唔好啫,被人管無自由無人權啫,好小事我承受得起,基本上唔單只香港人,好多地球人都係咁諗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 做豬都幾好呀, 直至俾人劏果陣.

      刪除
  4. 好多香港人都只看目前, 千祈唔好影響佢搵食, 唔好攪事, 佢地子女去示威遊行, 佢地又會驚影響佢地將來搵工。 N年前, 有人成日同我講, 長毛呢D成日攪事, 而家佢就會講D學生哥出黎攪事。 我終於有次頂唔住, 同佢講, 好彩而家佢地仲可以攪事, 如果有日連攪事都無埋, 你先知道你失去了某D權利有幾慘。

    回覆刪除
  5. 呢齣o係HK係咪要禁呢. 哈哈.

    回覆刪除