2014年2月16日星期日

Depeche Mode Delta Machine Tour 2014 


濶別五年,終於再等到Depeche Mode的最新世界巡迴表演.Tour的名稱亦順利成章以去年推出的第十三張大碟《Delta Machine》命名.

在八十年代初出道,Depeche Mode 已經在樂壇打滾了近三十五個年頭,經歷過兩番成員的更替,亦因為Dave Gahan 的毒品問題令樂隊曾陷入瀕臨解散的邊緣,幸運地兩者都能死過翻生,又再從新站起來,繼續創造出精彩的電子音樂.



對年資較深的樂迷來說,去DM的演唱會有如參加一個大型八、九十年代懷舊派對,而樂隊亦深明這班醉之意,所以setliet 上有四份之三都是舊作(雖然近兩、三張專輯都有上佳水準).開場曲以《Delta Machine》的《Welcome to My World》打響頭炮,不過第一個正式的高潮位是《Black Celebration》,令全場的氣氛迅間急速升温.在芸芸眾多的DM大碟中,《Violator》是我的最愛,所以很高興他們當晚玩了其中五首作品─ 《Policy of Truth》, 《Blue Dress》, 《Enjoy the Silence》, 《Halo》, 《Personal Jesus》,假如再加上《World in My Eyes》,就更錦上添花了.


DM 現場表演的另一個賣點,是著名攝影師/音樂錄像導演Anton Corbijn 特別為他們巡迴演出而攝製的視像, 在Corbijn的黑白影像的完美襯托下,令澎湃的電音多了幾分迷離和愁緒.



不過整晚最吸引我的錄像,是玩《Precious》時的小狗影像.Martin Gore原先創作這首歌是因為當時他剛與前妻離異,故以一曲去抒發對自己子女的情感和歉意. 

''Angels with silver wings 
Shouldn't know suffering
I wish I could take the pain for You''


同一首詞,套在毛小孩身上又產生了另一重意義,令很多家有毛孩的觀眾不禁對號入座,可說是我歷年來最温情的Depeche Mode體驗.


演唱會途中發生了一段小插曲,在《Enjoy the Silence》時音響系統發生了短暫故障,都可以說是應境!



當晚以一曲《Never Let Me Down Again》劃上句號,而我也因跳了兩個小時而香汗淋漓,由面濕到底.DM, you guys have never let me down!

  
 Setlist


     Intro (Excerpt from 'Welcome to My World')
  1. ('Zephyr Mix' version)
  2. (Acoustic; Sung by Martin)
  3. (Acoustic)
  4. ('Jacques Lu Cont's Remix' version)
  5. Encore:
  6. (Acoustic; Sung by Martin)
  7. ('Goldfrapp Remix' version)

20 則留言:

  1. 係喎,又真係舊歌金曲連篇喎!貴為跨世代電子長青樹,我諗DM音樂會必定係old folks party,老中青三代樂迷濟濟一堂嗰隻吧 (OMD嘅話就應該會再偏老啲)!如妳所言,金曲迭起,大家自然會更開心歡喜又興奮;如果再加多一隻半隻'my secret garden'、'see you'、'boys say go!'甚麼的,就更加幸福滿溢囉!

    作為毛孩家長,立即邊聽'precious'一遍邊看歌詞,差點沒窩心而死!


    p.s. 距laibach襲港尚個多月而已,睇怕要開始暖身啦! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上Just Can't Get Enough, Personal Jesus, Enjoy the Silence都係膽, 最近呢三次睇都有玩. 好彩的話會有unplugged版Shake the Disease, 再好好彩的話會有Photographic. 我哋果晚年紀上都係中位數果批啦, 六月睇Black Sabbath就應該有好多搖滾亞伯 :P

      Supporting act玩Darkwave, post punk既 「組合 」The Soft Moon(其實係one man band, 不過玩live有客席musicians)都好得, 值得留意

      寒流襲港, 睇laibach前更加要熱身啦!

      刪除
    2. 如果Precious有兔地版就好喇 (可以叫ultra sweet version :D)

      刪除
    3. the soft moon暖身?!超正啦!

      hard rock 嘢通常都有好多死忠阿伯粉絲,所以deep purple台下必定滿佈重搖滾長者,反而更加老嘅rolling stones就好多後生潮人! :)

      刪除
    4. rolling stones係我十幾歲時曾經好恨睇, 宜家反而無咩興趣咯.

      btw, 你舊年Clockenflap有無睇1975呀?

      刪除
    5. 有睇。佢哋喺第二晚。未睇前有些期望,但係睇完就略失望,現場反應都唔係咁熱烈。反而第一晚嘅愛爾蘭樂隊the strypes散發後生仔能量,玩得好緊湊且rock & roll 味十足,台下唔少人都崩崩跳!

      刪除
  2. Depeche Mode 仲有開 show, 當年好紅既 Duran Duran 都唔知去左邊呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Duran Duran 前兩年都有tour 架, 不過聲勢就同以前差好遠了.

      刪除
    2. john taylor當年真係靚仔到痺!依家當然差好遠咯。nick rhodes就每次上台啲粉都丈幾厚。反而simon Le bon算做keep得ok,靚佬稱號當之無愧。

      刪除
    3. 還記得當年佢哋嚟香港時喺隻渡輪上影相,真係幽默! :D

      刪除
    4. 有機會再去香港的話就要帶佢哋去廣東道, 見識一下大腳勃起既强國土豪如何揮金如土, 買香奈兒包包如買棵菜喇.

      講開果個年代既New Wave主音, 最靚仔一定係David Sylvian, 唔洗拗 :P

      刪除
    5. 我唸oxford street, bond street, jermyn street等都賴緊嘢....

      刪除
    6. Harrods已經淪陷咗, 但應該無巴黎咁恐怖, 因為英國無入神根公約, 所以就算有其他歐洲國家居留權既强國人要visa至可入境, 而以我所知佢哋申請英國簽證好麻煩, 我時不時都見d國女响瑞士强國論壇鬧到媽媽聲.

      刪除
  3. 點解唔去美國呀?如果去美國我邊個州都會飛去睇架,想當年我係DM hardcore fan嚟架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊年九月有北美tour喎, 你留意住啦, 完咗歐洲站或者回返轉頭去美國呢.

      我果晚又買咗件Enjoy the Silence玫瑰tee, 舊果件都唔知去咗邊咯.

      刪除
  4. 風正在吹,新秩序、新訂單、新治安,whatever u call it,有可能七月來港....

    daft punk 亦吹緊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 流到一地口水..... 可惜我唔係七月返香港

      刪除
    2. 在袁智聰的一聲長嘆下,新秩序應該來不成了,阿門!


      :(

      刪除
    3. 風繼續吹....and we'll see...

      刪除