2014年2月27日星期四

影事●港事


《12 Years a Slave》


Robert: I say we fight. 
Solomon Northup: The crew is fairly small. If it were well planned, I believe they could be strong armed. 
Clemens: Three can't stand against a whole crew. The rest here are niggers, born and bred slaves. Niggers ain't got the stomach for a fight, not a damn one. 
Robert: All I know, we get where we traveling we'll wish we'd died trying. 
Clemens: Survival is not about certain death, it is about keeping your head down. 
Solomon Northup: Days ago I was with my family, in my home. Now you tell me all is lost. "Tell no one who I really am" if I want to survive. I don't want to survive, I want to live.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


《The Lunchbox》

Saajan Fernandes: When my wife died, she got a horizontal burial cot... I tried to buy a burial cot for myself the other day, and what they offered me was a vertical one... I've spent my whole life standing in trains and buses... now I'll even have to stand when I'm dead!   

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

《天注定》

煤礦老闆和村長勾結,將原本屬於村民的公款侵吞,山西農民大海回到故鄉希望取回公道,但村內的人都勸他不要執著,要往前看.

受盡多翻屈辱,大海最後舉起長鎗,將煤礦的財務、村長和煤礦老闆一一擊斃,成了眾人眼中的罪人.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

以上謹為電影情節,如有雷同,實屬不幸.




21 則留言:

  1. 回覆
    1. 係, 除咗12 Years a Slave有少少失望, 不過唔係部戲既問題, 係我睇唔慣Steve McQueen 拍d咁公整既嘢啫.

      刪除
    2. "12 years a slave"實在太過工整穩陣,看得不是味兒,michael fassbender亦失去神采。贏得「最佳電影」,相信那份spirit of humanity居功不少吧 (典型奧斯卡式套路,長期有效)。

      刪除
    3. 尤其係相比前作Hunger, 12 Year A Slave真係有d失色. 不過講題材, 就真係有哂Oscar Best Picture的元素.

      刪除
    4. 反而戲份少既Benedict Cumberbatch 就好搶眼, 靚仔佢就一定談不上, 但好有貴族氣質.

      刪除
    5. benedict cumberbatch扮高智福爾摩斯都有型有款 (雖然套劇幾麻麻),反而"august: osage county"裡面的角色就太平凡,唔啱佢演亦唔知點解要搵佢。

      刪除
  2. 三套都未睇添。最近兩套黑人片,我想睇《白宮管家》多些,但現在還未看,不知落畫了沒有。
    明天就是奧斯卡了,雖然很多入選戲都未看,雖然不盡同意奧斯卡的選擇,仍然期待這個show~ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 《白宮管家》我呢邊都未上, 其實我連Wolf of Wall Street都未有時間睇, Lars von Trier同Wes Anderson新片又殺緊埋嚟, 好忙好忙! 我啱啱响Facebook至見到人鬧HKIFF今年無《天注定》, 好似話香港已經有發行商, 但hold住唔敢放.

      睇奧斯卡我主要想睇靚人靚衫, 不過今年表演嘉賓有Karen O, 令我多咗期待.

      刪除
    2. 我也聞說。吓,唔敢放?有冇搞錯。
      另外,話說hkiff第二次放姜文在大陸的禁片《鬼子來了》。
      《12 Years of Slave》拿了幾個獎,現在我又想看了。:D 其實我是有點怕看裡頭的虐待場面。
      Karen O唱的那首歌很sweet啊~

      刪除
    3. 余杰新書《中國大帝習近平》香港夠有發行商咯,不過被中共拉咗啫!

      狄卡比奧敗北後,不斷在9 gag被捉挾,很好笑。我覺得他真的是遭matthew mcconaughey比了下去,輸得「實至名歸」。

      "the moon song"是全晚最美麗的時刻!有天陳綺貞一定會唱這歌! :)

      刪除
    4. @芝: 又放《鬼子來了》, 唔通因為香川照之? 《12 Years of Slave》d虐待場面唔係好多, 起碼我咁怕血既人都接受到.

      @inanna:真係既生瑜, 何生亮, 如果今屆無Matthew Mcconaughey, 小金人應該跟咗DiCaprio返屋企咯.
      温婉既Karen O, 我鍾意 :)

      刪除
  3. 講真,即使贏了奧斯卡,但我始終提不起興趣看《12 Years a Slave》,除了感覺是典型荷里活動stereotype外,另對黑奴題材沒興趣(縱使上次Quentin Tarantino的《Django Unchained》真的幾好)。

    九部影片提名之中,我個人是喜歡《The Wolf of Wall Street》及《Nebraska》的,最不喜歡是《American Hustle》(故此片當晚捧蛋收場,我覺得非常「實至名歸」)。

    回覆刪除
    回覆
    1. Best picture 我會揀《Nebraska》, June Squibb直情應該攞最佳女配角添! 淨係墳場果一幕已經笑死我.

      《12 Years a Slave》又唔係差既, 四平八穏毫無驚喜囉, 對Steve McQueen我相信好多觀眾有更高期望嘛.

      刪除
    2. 我反而唔多頂得順 Nebraska,太 stereotype 了。Best Picture 我唔識揀,但係之前就好希望 Dallas Buyers Club 贏到最佳劇本。
      12 Years a Slave 我已經放棄左,宜家等緊 Her 同埋 Wes Anderson 的新作!:D

      刪除
    3. Best Picture我也是選《Nebraska》,我覺得此片是Alexander Payne繼《Sideways》後另一佳作,且我喜歡片中一家人之間的和諧、及描述父子間的關係。另頭Lili妳說得對,June Squibb真的演得好,戲份不多但搶鏡,「最佳女配角」我也是選她。

      至於Best Director,我是屬意Martin Scorsese,《The Wolf of Wall Street》的導技手法真的好掂,可以把本來極不討好的題材拍得好看非常,三小時中,每個鏡頭均非常好看、很有張力。Best Actor我是選Leonardo DiCaprio,他近幾年的演技已越來越精湛、越見成熟,且他在此片演得很有confident,好掂(Matthew McConaughey在《Dallas Buyers Club》也演得好,故不反對他勝出)。另「最佳原著劇本」我是選《Nebraska》(但《Her》也不俗,很有創意),「最佳改編劇本」我則選《The Wolf of Wall Street》的。至於Best Actress及Best Supporting Actor,則是選現得獎者那兩位。

      刪除
    4. @栗子妹: Dallas Buyers Club最出色係人物, 尤其係Matthew McConaughey 同Jared Leto一剛一柔既配搭真係好得無可挑剔.

      @Vincent: 除咗對手强之外, 我諗另一「死因」係Leonardo DiCaprio真係演得太多larger than life既角色, 大家都習慣咗, 難以發現佢既突破. Best Directing我都屬意Martin Scorsese, 其實我無睇Gravity, 因為好怕睇Sandra Bullock(原因不詳, 總之好怕見到佢個樣)

      刪除
  4. 回覆
    1. 我睇到有香港影友話要飛過台灣睇.

      刪除
  5. 老實講,我真不明白sandra bullock有甚麼演技,她以"the blind side"贏出奧斯卡那一屆,我覺得其他獲提名的每個女主角都演得比她好。她還是演選美肖臥底較為適合。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得Sandra Bullock演得最好看還是《While You Were Sleeping》,另沒錯,她真的沒什麼演技可言,我也甚少看她主演得電影。講真,《Gravity》若換了別的女演員去演,效果會更好。

      刪除
    2. Sandra Bullock係我心目中一個大迷團 --- 演技平平, 無美貎, 無型格, 但竟然可以立足於荷里活一線之列.

      刪除