2013年9月8日星期日

開張大吉

上屋搬下屋,唔見一籮穀.搬blog亦然.尚未有時間研究如何將舊網誌的備份移到這裡,搬不到也就算了,反正要看舊文章的人早也看了.

 換個場地,重新出發.

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 很多setting要重新來過,有家徒四壁的感覺.......

      刪除
    2. 慢慢來,我還在努力裝修中!

      刪除
  2. 我覺得好似買間屋返嚟,驗樓時發現好多問題..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係有問題既,不過blogspot太flexible,咩都要自己set,以前响Yahoo Blog太方便,懶慣咗. :P

      刪除
  3. 今日一邊執吓個新竇,一邊反覆在spotify聽goldfrapp新碟,結果成隻唱片識背咁滯。:D

    (搬屋真係好叉煩,雖然blogger嘅功能係唔錯嘅 — 多謝雅虎囉!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,原來唔只physically搬屋煩,virtually搬屋都好煩.

      刪除
  4. 應該送個花藍賀你開張,可惜依邊唔興公仔圖象!

    回覆刪除
  5. 你個網整到好靚!簡潔舒適。我還在掙扎是否用細一點的字體(細一點的較好看,但看得辛苦,不過你用白底襯細字,感覺又OK喎)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞 :) 我覺得pt12至pt14係最理想既字型大小, 只要background唔太花就實夠清楚.

      刪除
  6. 想起曾於多年前,在瑞士見到八月十五的月光。

    遠在彼鄉的中秋節,快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你追月快樂,希望隻天兔唔好嚟香港玩啦,放假打風好掃興呢.

      刪除
  7. 終於搵到你. 唔知點解我覺得好難搵blog友, 可能我miss咗太多how to嘅posts. 又唔知點樣知道blog友有新posts, 我以為做咗follow就已經得, 但又好似唔得. 依家未有時間慢慢攪.

    我其實搬唔搬都無所謂, 反而最唔捨得blog友嘅留言, 唔知搬唔搬得到. 呢邊無得私人留言亦都係一大退步.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我申請咗備份,重搬咗過去Xuite, d留言都搬到喎(私人留言呢個功能仍在). 所以我宜家用果度來keep record, 唔會再import過嚟blogger喇,或者有關電影或兔地的文我會選擇性人手搬過來,但呢樣可以慢慢來.

      刪除