2015年12月30日星期三

年尾復活

失蹤了近半年,襯年尾前回來清理一下這個場的蜘蛛網,順道親自和blog友講聲:我健在.(可惜本人不是上海仔,未能聘請公關公司為我發佈訊息.)


過去六個月都離不開一個「忙」字,忙工作,忙温書,忙考試,每日下班回家後都只剩半條人命.有時也會懷念以前「做細」的日子,不過偶然重看了一篇寫於2006年的舊blog,當年還在學德文的我寫到:

「...我不要在異地生活十多年仍在上語言課,我也很介意將來只能成為一個只可以做本地人不屑做的工作的外國人. 」

這些九年前寫下的期許,原來我都一一做到了.

既然一切都是自己選擇的,就繼續拼搏下去吧!

---------------------------------------------------------------------
除了公事,也要講講樂事.

六月初,先在Wolverhampton看了Manic Street Preachers的''The Holy Bible''出版廿週年演出 ,三星期後又到倫敦Hyde Park看Blur的''Magic Whip'' tour. Viva la 90's!!!!!!

當然,兩場shows我都企第一行啦!(大笑)





至於影事,下篇會寫一寫我的2015年心水十大電影.


21 則留言:

  1. 呵呵,年尾見你出現,真好!
    在彼邦工作做出成績來,叻女! :P 工餘還要讀書!
    我近三個月都好忙,現在諗緊轉工,希望成事。(每份工都有啲原因令我唔想做,但其實已是幾好的選擇。除了人工……)

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你2016願望成真,揾到合心水既好工 :)

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. 見番你, 真開心
    你好叻女呀, 係外國都可以做出成績, 讚讚讚!

    回覆刪除
  4. 非常忙,每日都忙到得翻半條命嘅日子唔好維持好耐呀,長遠計對身心都唔好,希望你可以脫苦海啦。(所以我老死都唔升職)

    祝新年快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年希望會好d, 預計都係會忙,不過老頂已經安排到人幫我手, 應該會有改善.

      新年快樂,繼續買多d靚衫!

      刪除
  5. 「既然一切都是自己選擇的,就繼續拼搏下去吧」啱到極!自己選的路,自己走下去,打甩牙和血吞!明年一起加油!

    hyde park 都企到第一行?!幾點入場架妳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 明年一起加油,大家都要贏!

      哈哈,當日行程係早機去倫敦, 去到guesthouse放底行李,十二點左右去到Hyde Park,第二朝飛返瑞士.

      刪除


  6. 加油!!
    努力是不會白癈, 時間才能認證。

    回覆刪除
  7. 雖然忙, 但你對香港新聞掌握得好好喎!! 2016, 身體健康啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻,雖然忙,但我都日日聽網台嘛.

      祝你同毛小孩新一年開開心心, 身體健康!

      刪除
  8. 回覆
    1. Happy New Year! (其實你算唔算係我大師兄? :P)

      刪除
  9. 回覆
    1. Thank you! Happy New Year to you and ET!

      話咁快又放完假,明天又要上班去......

      刪除
    2. 唯有自製一日半日假獎勵下自己

      刪除