2015年6月22日星期一

又大一歲喇


Wooley: 我八歲喇!係咪越大越靚仔呢?




P.S. 媽咪返工重係好忙,無法啦,要賺錢買菜俾我同老婆仔,放假又成日走咗去玩,淨係呢個月已經去咗兩次倫敦喇!不過佢托我同大家講,話佢好快會返嚟呢度玩,she will be back喎.

14 則留言:

  1. wooley,咁耐無見,依然咁靚仔!重好叻仔! happy happy birthday!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 天生係英真係無辦法, 哈哈!

      刪除
  2. Wooley,好掛住你呀!生日快樂,一定要身體健康呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身體好好呀, 多謝關心, 因為亞媽管我既diet管得好嚴架.

      刪除
  3. Wooley,你好可愛呀,祝你生日快樂!順便幫我問候你媽咪啊!

    回覆刪除
  4. Wooley,謝賢都無你咁靚仔啊!

    回覆刪除
  5. 話你媽咪知, 我等緊佢呀 ^^

    回覆刪除
  6. 祝 wooley 猴年大吉,龍精虎猛!

    恭喜發達,肥肥白白!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wooley: 大家咁話, 不過阿媽好緊張幫我keep diet架, 想肥都難.

      重有阿媽話祝大家武運昌隆:)

      刪除