2013年12月12日星期四

近來

用一個字去總結近況,就是一個字 ─ 忙.公事一件接一件,會議密密開;幸好私事也令我忙得不亦樂乎,泡戲院、看live (十一月看了Placebo,下星期還有英倫怪雞組合Tiger Lillies)、與朋友暢飲加飯局......一於work hard and play hard,要不然All work and no play,makes Lili a dull girlMr.B就有排好受了.


正因為時間表排得密密麻麻,今年就連adventskranz也沒有時間親手造,無奈要買現成的.不過,無論怎樣忙,聖誕曲奇還是要自家出品,人家說隔離飯香,我就說自己焗爐的餅乾最香噴噴最可口.



如今最期待的是兩個星期的聖誕假,可以好好休息之餘,還要打理一下這個荒廢了好一陣子的綱誌和探訪相熟的blog友們(你們的新博文我其實都有看,只是沒空留言吧了,實在不想留「thanks for sharing」、「嘩,好睇/好得意/好好味(或其他形容詞)」這些灌水式廢話,不是我的作風嘛),請等一等,我很快又會來打搞大家了.

聖誕節見!



15 則留言:

  1. 回覆
    1. 係, 近來正能量指數勁高, 要好好keep住 :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為太多人進貢俾皇子所以唔洗自己整? :P

      刪除
  3. 咁熱辣辣出爐一定最正最可口 !
    忙還忙, 真係要做d自己鐘意嘅嘢balance返d stress!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 同朋友捱住凍响Christmas Market 飲Glühwein真係好鬼開心架! (至今日為止夾埋已飲咗起碼十杯 :P)

      刪除
  4. 噢!tiger lilies音樂會一定是很有趣的體驗吧!相信現場應該可以聽到很多演奏細緻位呢。

    (dull lili 會唔會揸斧頭狂追mr. b?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原先諗住Tiger Lillies 會係今年最後一gig , 點知舊同事隊band下星期出show, 咁又多一場live睇 :D

      或者會架, 所以一定唔可以俾我dull, 否則後果自付! 重有Wooley會飾演Danny, Bam 係Tony, Shannie 分飾孖女 XD

      刪除
    2. 佢哋都應該喺"stanley kubrick season" tvc 亮吓相 :)

      刪除
  5. 我唔係好忙, 只係今年好懶, 連禮物都懶得買.

    回覆刪除
  6. Merry Christmas & Happy New Year Lili !!
    我今年買了對深紅boots比自己=D

    回覆刪除
  7. Try 'all play and no work'! Don't make yourself a dull girl ar!
    Merry Christmas! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂!

      嚟緊呢兩個星期都會all play and no work, 所以老公應該好安全喇. :P

      刪除