2013年11月26日星期二

仔女近況

Wooley 和Shannie已經做了七個多月左鄰右里,相處亦很融洽.Shannie 是個沙胆妹,最愛向高處跳,前生可能是隻貓.不過就算有如砂煲大的胆,只要Wooley擺出大佬款,Shannie又會變臉成為「騰雞英」.

 


 Wooley大叔依然是一副童顏,相中的他其實在發老脾,因為爸媽要洗籠,將他花了一番心機用乾草鋪成的軟綿綿波絲地毯拆毀了.


Wooley: 强拆真係無陰功呀!



19 則留言:

  1. 好掛住Wooley呀!! 我偏心, Wooley是心頭好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wooley 簡直係兔地界既pin up boy, 人見人愛 :D

      刪除
  2. 回覆
    1. 兔地既世界係好講階級架, 不過唔一定係年紀大的話事, 我都見過有相反例子.

      刪除
  3. 强拆要唔要出動推土機??

    回覆刪除
  4. 做阿爸阿媽的,睇到仔仔女女能和睦相處,是最快慰的事。這of course絕對不是理所當然的。鄰居的兩頭犬,一大一小,住埋一齊,立即互噬,結果小的要回娘家。所以見到兩個兔地get along ok,要講聲:恭喜晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 如果佢哋夾唔嚟的話, 「自由行」時間就要分開佢哋, 真係頭都大架. 不過一男一女係比較易搞, 朋友有兩隻兔女, 開頭水火不容, 試過開大片搞到要入廠. 搞咗成年先至bonding成功.

      刪除
  5. 回覆
    1. 當放工返到屋企攰到得返半條人命既時候, 只要見到兩個仔女就會醒神返. 你家都有毛小孩, 呢種感覺你都明啦.

      刪除
  6. 平時你地返工佢哋係咪一定要在自己籠架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 要有家長指引先有得自由行架, 同埋反正中午時份佢哋都要午睡.

      刪除
    2. 係架,睇少眼就亂嚟架喇,尤其係新抱仔.

      刪除
  7. 回覆
    1. 係喜瑪拉雅兔既特徵嚟架, 除咗個鼻, 耳仔, 手腳同尾巴都係黑色.

      刪除
  8. 一直好掛住你對仔女, 今天才發現原來你出了這一篇. 論樣子, 佢兩個各有長處, 但論行為, 跳上跳落的新抱仔好得我歡心啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新抱仔响仲發現咗聖誕樹原來好好食, 重帶壞埋Wooley (佢以前最多走埋去聞下, 從來唔會咬), 搞到聖誕期間放佢哋自由行時我都要眼精火眼保衛棵聖誕樹.

      刪除