2013年11月23日星期六

初雪

 今年雪來遲了,外邊其實不算太冷,不過,這個星期六,我已為自己安排了一連串室內節目.



  • 追看《Legal High 2》 第七集
  • 繼續「刨」Stephen King新書《Doctor Sleep》
  • 聽網台節目《神秘之夜》
  • 打邊爐


雪,還是當人在暖呼呼的家中向窗外望時最美.

18 則留言:

  1. 有說今年冬天亞洲會較暖。我有個在遼寧住了五年的朋友剛回港,他說每年這時候中國東北已是雪飄飄,但今年至今沒下過。香港天文台也預測,此地季候風轉弱,這個冬天不太冷。

    直播中的英超足球賽,半空飄著如鵝毛的白雪,倫敦好像很冷呢。


    (妳說的打邊爐,就是我所認知的打邊爐,而不是芝士火鍋吧?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 打邊爐就梗係我哋既打邊爐啦. Fondue我一個冬天最多食兩三次. 睇新聞都話預測英國今個冬天會好凍. 講起英國, 原來我今年未入過英倫國境, 宜家心思思想去走返轉.

      刪除
    2. 原來我今年同妳做過同一樣嘢:未入過英倫國境。


      (1:12公投有冇投票?妳呢啲有機會做高層嘅人,應該反對至啱喎)

      刪除
    3. 老公當然有投票, 我就未入籍未有得投, 我哋討論過之後得出結論係我哋都贊成最高薪係應該有上限, 但12倍又似乎太低了. 所以最後佢投咗白票. 哈!我呢d咁無事業心既人點做到高層吖. :P

      刪除
  2. 回覆
    1. 搭咀, 我呢度都一樣未有

      刪除
    2. 好彩都唔係好大雪, 希望下星期火車唔好因為落雪而delay.

      刪除
  3. 今年美國應該會凍過平時,舊年一啲都唔凍。就今個星期都有幾日零下度數喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度近呢兩日都係零度左右, 都重可以接受, 不過下星期會凍多幾度咯.

      刪除
  4. 我在韓國都有2日落雪,好在一陣陣,冇積雪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果去旅行落下雪都無所謂, 最緊要唔係要趕車返工就得 :P

      刪除
  5. 冬天我都鍾意打邊爐,邊吃邊談一整晚才百來塊錢,超值!
    打算明天初夏去歐洲跑一圈呢,不過目的地暫定荷比盧,希望遲些有緣去瑞士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 荷比盧,好地方!真係聽到都想即刻飛去,過一個浪漫到致命的聖誕!

      刪除
    2. 可惜雜務纏身,不然到別處過聖誕真的很不錯。
      (明「天」初夏<---看我多想出走 :P)
      原來計劃行程很開心,今天畫好了路線圖,由阿姆斯特丹到慕尼黑!

      刪除
    3. 啊!那不只荷比盧,而是貫穿德意志啦!

      刪除
    4. 不過呢,如果來回不同地點,機票似乎貴很多呢 :(
      朋友說慕尼黑沒甚麼好看,叫我去柏林,不過唔順路嘛;大佬又話坐六個鐘頭火車唔緊要,都唔體恤下我年紀大 :<
      Anyway,如果最後搞唔掂,就去德意志轉一個圈算了!(其實這個行程可能更好~)

      刪除
    5. 俾我揀我都揀柏林, 六個鐘火車都唔係咁難捱, d火車其實都幾舒服的.

      刪除
    6. 我有個朋友,對呢兩個城市有咁嘅評語:柏林 - 威。慕尼黑 - 開心。

      我覺得兩個都係好地方。柏林當然有氣勢,但慕尼黑都好正架。在超巨大的beer garden飲一公升一杯的啤酒,爽死呢!(當然亦有醉死之可能)

      刪除