2014年12月26日星期五

2014下半年

不經不覺,原來這兒封塵了半年,其實原因不外乎是公私兩忙.現在就襯十多天的聖誕假期,為2014年最後六個月做個小回顧.

七月 ─ 到Düsseldorf和剛移居當地的好朋友見面,除了飲了不少Altbier.亦親身感受到世界杯期間德國全民的足球狂熱. 




英國典經搞笑鼻祖Monty Python闊別舞台三十多個年頭後亦在今年七月再次重聚,在倫敦The O2舉行十場表演,第一場更創下45秒售罄的紀錄!我和Mr.B都是《踎低噴飯》的鐵粉,他們的電影對白和搞笑sketch,我們隨口都背到幾句,雖然未能買到現場表演的門券,但亦有幸看到最後一場在Zurich放映的全球視像直播,最後全場大合唱《Always Look On the Bright Side of Life》時,真的感動到眼濕濕.



八月─ 今年的Zurich Openair戲碼頗弱,唯一令我有興趣入場的就只有The Manic Street Preachers.他們不是headliner,所以也不是玩full set,大概玩了十多首歌左右.不過演出當日適逢是他們的經典專輯《The Holy Bible》的二十週年面世紀念日,所以這場表演對死忠粉絲如我確是很有特別意義,而且我又站到第一排喇!



明天六月我又會去英國看MSP的《The Holy Bible》二十週年tour,see you next year, Nicky!


九月 ─ 要為十月的FDA inspection作準備,往年我的工作只是support 性質,相對較輕鬆.但今年就「有幸」入選為core team成員之一,責任當然是大了,幸好有驚無險, inspection最終都順利完成.


此外,這個月亦是新抱仔Shannie做絶育手術的日子,這項手術對兔女來說也不能說是毫無風險,所以事前也令我們擔心了好一陣子.可幸是手術很成功,而新抱仔亦復完得很快.


十月、十一月─ 香港雨傘革命如火如荼之時,離地的我除了日日做鍵盤戰士之外,亦到首都Bern參加了瑞士香港人聲援香港爭取民主的集會.


當日到場支持的,除了香港人,還有瑞士人、西藏人和台灣人.


提到雨傘革命,就不得不提當時Facebook的unfriend潮,其實我不介意有朋友不支持佔領,但如果公開表明支持警察或share如屈穎妍之流的廢文者,就一律殺無郝!或者有人說unfollow也就可以了,但我實在不能容忍腦殘和壞心腸的人存在於本人的friendlist上.更何況,這等人全都是十世無見面,兼話不投機的舊同學,清理掉也不覺可惜.

雨傘革命最終失敗收場,抗爭路遥遥, 對我這個離地港人唯一的好處是這場令舉世關注的雨傘革命,令我不須再花唇舌和外國人解釋香港人和中國人的分別.


十二月─ 女人就是女人,為了剪頭髮所以去了米蘭度週未,日藉髮型師的手勢令我很滿意,相信以後要定期南下了.兩日的旅程中唯一令人掃興的只有兩件事:

  • 抓手四伏,我和朋友就接連擊退了兩幫
  • 一行出米蘭火車站就見到强國女人抱住小孩向著馬路撒尿......

臨放聖誕假前的三星期,公司又進入瘋狀態 (所以我今年沒空焗christmas cookies喇),而我的部門更經歷了突如其來的大地震,不過無論如何,the show must go on,亦預計未來的挑戰會更多.

這個月的highlight,是有機會到日內瓦的CERN(歐洲核子研究組織)參加為期四日的software tester課程,而最重要的是,我合格了(也不枉我為了這個課程而放棄了看Tiger Lillies的演出)!


2014餘下的幾天,預備會到瑞士中部Isenthal遠足,還要襯放假去看三個多小時的《Winter Sleep》 (想起要追三個小時德文字幕就頭痛),其餘時間,就讓吃、喝、睡包圍我吧!

18 則留言:

  1. 要解釋香港人跟強國人嘅分別, 真係講極佢地都唔明

    回覆刪除
    回覆
    1. 親身接觸過香港人同强國人既外國人係一定明. 我有個德國同事舊年去過强國一次, 返到嚟媽媽聲, 重忍唔住問我: 其實你身為香港人係點睇中國大陸人架?

      刪除
  2. 去米蘭度週末,聽到都覺得爽!(唔知幾時先至輪到我呢?羨慕中......)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係香港去日本都近喎, 我都好羨慕 :)

      刪除
  3. 我FB得百鬆啲朋友,比我激嘅更多,我一家七口除咗我呢個無鬼用走唔多之外,其餘全部都去佔過中(連加拿大個家姐都夾到時間去佔吓),百幾個friends係得一個伯母級會支持藍絲帶(因為佢大陸開廠).... 我無unfriend佢,一來敬老,二來我想睇吓藍絲帶陣營寫啲乜,有時寫落都好攪笑。

    你去CERN software test?嘩,好高級呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果當時新抱仔唔係啱啱做完手術, 我都可能返咗香港, 我老公講到明要共同進退, 話我返去的話佢一定跟住嚟, 因為佢都知佢老婆我會係衝到最前線果班.

      係長輩的話我都理解, 但同輩都藍絲帶思維, 就真係接受唔到!

      嘻嘻......Training啫, 同CERN 運作無關既, 不過同班同學大部份都係响CERN工作既人.

      刪除
  4. 屈小姐簡直係ㄧ派胡言嘅表表者,信佢一成都智障!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖, 所以對d會share呢d文章既所謂朋友, 真係不unfriend不是人囉.

      刪除
  5. 溫哥華都有聲援香港雨傘革命的集會,我朋友四圍搵黃色遮搵唔到,去到集會先知其他人係買把透明遮油黃佢。
    Facebook我忍到唔unfriend人,但blog友就unfollow咗一個(感覺唔好受呢,但佢啲文我睇到嬲嬲地)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响集會前幾日都四圍揾黃遮, 點知後來發現屋企原來有一把..... :P

      刪除
  6. 《Winter Sleep》在康城贏大獎,也代表土耳其代表出戰奧斯卡「最佳外語片」,但可惜,九強不入。據知今年外語片大熱是瑞典的《Force Majeure》。

    回覆刪除
    回覆
    1. Force Majeure我呢邊都係啱啱上映, shortlist上so far 只睇咗Ida.

      刪除
  7. 半年未見。看到妳戰過,亦完成了工作任務;過得很充實呢!

    2014,真是百感交集的一年….

    2015 已經來臨了!寧在一思進,莫在一思停。繼續熱血,新年進步!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如你所說, 2014下半年真係好充實亦百感交集, 來年要繼續過關斬將, 繼續熱血.

      Innana, 祝新年快樂, 天佑香港, 城邦建國!

      刪除
  8. 我在Bologna旅行時都有些意大利人以為香港人即是強國人,當然令我們有點氣憤要澄清..
    反為local tour裏的美國人法國人,其甚至florence酒店的manager都很關心雨傘運動, at least分得到香港和B6的不同
    2014真是見盡衰人,聽盡歪理的一年,令人悲憤,可悲是2015也不見得會有希望

    回覆刪除
    回覆
    1. 意大利好多强國人架, 重要係最low life 果d, 因為攞居留易嘛, 米蘭好多架.

      唉, 雨傘革命失敗, 今年我哋重有大把歪理聽呀, 等班飯民重响到和理非非......

      刪除