2014年5月31日星期六

2014香港●Same Same but Different

兩個星期的回香之旅,一如以往,體力消耗的程度遠超要上班的日子,最高峰是一日走三場,雙腿和嘴巴的活動量是平時的好幾倍.不過累還累,心情還是在正數指標,能夠在短短十多日和想見的朋友、親戚見面,大家就日常生活、音樂、電影、香港的政事暢所欲言,實是快哉!不變的是情誼,還有親戚、友儕們搶埋單的狠勁,令我望塵莫及,只好含笑地不停地吃免費餐.我算過,在港時我要自掏腰包吃飯的次數,只有七、八次(包括母親節晚飯和自己獨個兒醫肚的時候).



因為今次不和Mr.B同行,所以可以住在父母家,好好享受做女的好時光.只要阿女一聲:「好耐無食過炸兩!」或「食環署d衰人將小販趕盡殺絶,想篤串魚疍都無!」,過兩日立即有炸兩作早餐,又有魚疍和粉雷雷燒賣作小食,雖然我的都只是微不足道的小願望,但以我這個外嫁中女來說,父母在堂而且還待自己如未嫁時,實在自感非常幸運.

香港是個每分無秒都在變的地方,以往覺得一年回香一次還僅僅可以趕上變遷的速度,但今年的感覺是變的幅度增加了,四周都是普通話、藥房(而且還為了招來自由行而將鋪面加了十倍强度的霓虹燈,bad taste以外,更是新一輪光害的源頭),小店沒了,到處是一色一樣的連鎖店,遊客區油尖旺、銅鑼灣如是,新界北區更是重災區.另一樣留意到的是香港人本土意識大大提升了,我在港時差不多每天都會在街上聽到人說:「我係香港人嚟架!」.有次在美麗華商場被一個强國人截住,我頭也不回拋下一句:「唔識聽你講乜.」,自問國語都算爛,但去台灣時總會用不咸不淡的國語和人溝通,强國人,你以為你花得起錢就是世界的主人?不用對我說中國都有好人,這個我也懂,但中國的好人、義人得到的是甚麼下場?餘下的大部份是異變的半人獸吧了!

不知道香港人還可以忍多久,如果有一日有港人和厚多士在地鐵動武開大片,我也不會意外,歸根究底,是誰得寸進尺,將香港人迫得快瘋了?

不變的是,雖然今次回香都有約干不愉快的經驗(全都和自由行有關),但我仍是會自豪的說:「我係香港人. 」.



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 外國d强國人係最唔妥我哋話自己來自香港, 其實我話自己係咩人關佢哋鬼事?

      刪除
    2. 我只係會講, 來自香港, 牛津字典都多個字 hongkonger 啦

      刪除
  2. 親戚友儕們狠勁搶埋單 <---- 呢件事過去十年未曾發生過在我身上。

    香港酒店房間平均價格全球排第六,藥房平均數量全球第一,半里之內居然可以有十間周大福,這些都是拜強國人所賜。有次,我問一個在藥房上班廿多年的朋友,區區一間藥房何以能負擔幾十萬舖租?他說,一個強國人進來,就可以捧十箱八箱「黃道益活絡油」走。

    十三億人口,被假藥包圍,唯有往鄰邊彈丸之地瘋狂入貨。人世間的荒謬,莫過於此。

    之不過,強國人到那些霓虹閃閃的藥房買燕窩,一樣會買了假貨。燈越閃,貨越假。

    有個咁嘅強國,香港何其不幸?世界何其不幸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我d朋友係明明我已經埋咗單, 都可以9秒9夾返錢俾我. 同姑媽一家食飯, 事前講明我請, 點知又俾我表哥靜靜雞埋咗單 (btw, 我兩個表哥都係My Radio聽眾).

      人哋外國見到紅燈就知有得買春, 香港就一見霓虹blink blink 鋪就知有得買奶粉. 搬咗去Dusselfdorf既朋友都話見過一對掃奶粉既强國人, 跟住佢好醒咁同佢男朋友講: 一定係中國人. 强國人去到邊都聲名狼藉, 就算花得起買高價品, 响背後咪又俾人笑土豪! 窮得只有錢的人, 可憐又可悲.

      刪除
  3. 回覆
    1. 而且重要强調我係香港人, 母語係廣東話.

      刪除
  4. welcome back !! 寄左幾多箱野返去? heehee..

    回覆刪除
    回覆
    1. 食材, 醬料, 書, 總共兩箱. 老豆問我點解唔寄多d, 其實再寄的話我屋企無地方放架喇 :P

      刪除
    2. How's your Italy trip ?
      After watching BBC "Italy Unpacked", we really want to go to Bologna, Ferrara, Parma..!!!

      刪除
    3. 呢個月行唔開, Rome多數去唔到喇, 或者短短地去個spa weekend. 不過下個月會去Dusseldorf探朋友仔 :)

      刪除
    4. 我以為你去完回來添!
      Do u know cx fly zurich direct again?

      刪除
    5. 我知呀, 出年開始嘛, 希望機票會因為多咗競爭而平d啦, 當係幫補返住酒店d支出都好 (如果同老公一齊返就一定要住酒店喇)

      刪除
  5. 舊年返完去,實在感受良多,好傷感地同方大少講,而家嘅香港唔再係我認識嘅地方,好陌生,好無奈。我哋仲要住係尖沙咀遊客區,真係有嚇到。方大少問下次可唔可以住離島或佢surfing嘅大浪灣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次返香港, 尖沙嘴我只係去過加連威老道果頭, 去茶莊買茶葉時見到幾個一味試飲但無幫襯既强國人, ok, 唔關我事, 我响近門口位揀普洱茶餅, 跟住班友走果陣係唔該借借都無聲, 拉開度門夾埋我度, 好彩招呼我果位店員醒目, 即刻幫我格開.
      如果你有去過北區你會更激心, 四圍都係水貨客同强國奶粉人, 藥房金鋪連鎖店, d水貨客阻街無人管, 但當區小販就被趕盡殺絶! 小販牌又唔發, d租金又因為自由行搞到天價咁高, 係咪要逼人打劫, 或者攞綜援, 還是要逼個個都走水貨至安樂????

      刪除
  6. 十分認同,強國人太可怕了。
    我上個月返香港,個售貨員同我講國語,我即刻同佢講,我係香港人,唔係強國人,請講廣東語!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我香港d朋友個個都話試過呢種經驗, 去到另一個地方就話啫, 但响自己地方都「被普通話」, 真係不能接受囉!

      刪除