2014年4月18日星期五

有緣再聚


天下無不散之筵席.

好朋友兼同事N將會於復活節離開瑞士,到德國展開新生活. 沒有她,我將會少了一個影友,也少了一個會和我結伴早機去晚機返,只為去倫敦剪個髮的crazy buddy.而在工作上亦意味著我會成為全個R&D department的唯一女將,星期三是N的告別晚餐,席上我嘆到:「你走咗之後,無人會留意我著咗新衫新鞋咯.」是的,雖然在陽盛陰衰的環境工作,我們仍堅持在打扮上絶不妥協,女人就是女人.語畢,男同事F連忙說道:「我有留意架,你今日著咗新裙,同埋你呢條頸鍊好靚喎.」不論F是真的有留意還是為了氹我開心,都要向他說聲多謝,我的同事對我其實真的不錯的.


不過其實她只是調職到公司總部,即是說未來大家還有很多合作機會,何況Düsseldorf 離Zürich也不遠,我們已經計劃五月尾在德國見了,說不定到時還有時間去阿姆斯特丹走一轉呢.

話雖如此,離愁別緒總少不了,昨天是她最後一個工作天,送她到停車場時,她不捨的說道:「我會懷念蘇黎世的.」我笑著回答:「還記得你初來時我們如何一起埋怨這裡為何不是倫敦嗎?」

N說她最怕說再見,相方緊緊擁抱一下後,我連聲說:「不許哭.」,就讓我們開開心心的告別.


離開,是為了重聚,我們會再見的,一定.

20 則留言:

  1. 你呢個同事係亞洲人嗎?

    真係可惜呀,我哋海外移民係好難搵到朋友架,我喺鄉下一個都搵唔到,你難得有個又要分別。

    我之前都係全公司唯一一個女人,雖然都打扮返工,但都唔會有同事留意或者comment,最近有個engineer contractor係女人,差不多日日都會話我呢件衫靚,對鞋靚之類,突然嘅改變令我更唔慣,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友係Serb, 十幾歲就離開咗塞爾維亞去咗加拿大, 來瑞士前又响倫敦工作過幾年, 下一站德國, 佢真係半世人都四圍搬. 同佢好夾, 但性格上又有可以互相補足的地方, 大家年紀又接近, 佢大我一年, 又未婚, 所以先有咁多時間出來玩. 我都有香港朋友, 不過佢要返工又有小朋友, 約食飯都只可以係weekday又唔可以食得太夜, 想話即興約出來更加無可能. 所以更加唔捨得佢.

      我公司其他女人都係HR, Admin, 不過大家唔同層數又唔啱channel, 所以都無乜兩句.

      刪除
    2. 我仲以為只有亞洲人至會老遠去剪頭髮!

      刪除
    3. 我已經叫咗佢去Düsseldorf 個日本人區查探下有無好既Hair Salon :P

      刪除
  2. 同事可以做到朋友, 係工作上既 bonus

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 其實都重有一個男同事會同我去睇電影或performance, 同事可以做到朋友係bonus, 對我哋呢d 新移民來講(其實我都唔再係新咯 :P), 更係bonus中的bonus.

      刪除
  3. 我都覺得能與同事做朋友是bonus。我有朋友上班如上戰場,不放心(和不想)與任何同事做朋友。我在初上班工作幾年時識到一個老友,已經好開心。
    再後來與同事的關係都要靠工作來維繫(一係有合作,一係互呻),離開工作間便做不了朋友。最近與幾位同事變成影友,一起看戲,但出多幾次街同飲多幾次酒之後,我發現我同佢地係兩個世界的人。就算是當中唯一一個女士,也與我channel不同。我在考慮,以後還是否要與他們繼續出去......

    回覆刪除
    回覆
    1. 做朋友真係勉强不來, 我好明白置身於大班人中而自感格格不入果種孤獨感. 我初初嚟到瑞士時都好熱衷識香港人朋友, 但慢慢發覺原來大家除咗有相類似既異鄉人經驗之外就無咩共同話題, 宜家重keep住有聯絡既5隻手指數得哂.

      刪除
  4. Don't be sad ! 你多d去Dusseldorf探佢, 佢又來Zurich探你咪得囉! 或者直接約係London !
    唔計星期一至五working day, weekend 你地約多d !
    (不過zur<>dus火車要幾錢?)

    回覆刪除
    回覆
    1. Zürich 火車去 Düsseldorf 要成二百瑞郞架,飛重平重快,早book的話百幾瑞郞咋.

      我已經叫佢去到總公司後快d安排我去上training:P 同埋佢間唔中都要返嚟開會.

      刪除
    2. 嘩,好貴! 我以為好平!!
      真係tourist買eurail pass仲平!
      SBB會唔會做promotion?

      刪除
    3. 呢個重已經係有SBB半價証既價錢(即係德國果段無半價), 無留意有無去Düsseldorf 既特價呀, 其實搭火車最快都要6個幾鍾, 重要轉車. 搭飛機就一個鐘咋.

      刪除
    4. OMG ! 6hours ! Forget SBB then !

      刪除
    5. 去 Paris 搭 TGV 都係四個半鍾之嘛,不過宜家巴黎太多强國遊客,搞到我無咩意欲去。

      刪除
    6. 我都覺得去d小城好似Lyon等好過去Paris, 避開自由行.

      刪除
  5. 你有冇為意講廣東話鼻咽癌單野?
    睇到d人反擊講國語會思覺失調,睇簡體字加速腦退化,真係笑爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有, 其實都係舊聞, 果個所謂research成十年前架喇, 都唔知咩白痴諗出嚟架.

      講國語都無所謂, 台灣同馬來西亞都講國語, 係唔鍾意普通話啫, 殘體字就更加no way, 最弊果d中國文化狂熱鬼佬(我叫果d做中國文化狂熱L)大部份都去大陸學中文(好多仲娶埋國女), 學埋d無文化既殘體字.

      刪除
    2. 係囉,諗果個真係不知所謂!
      點解要叫中國文化狂熱"L"嘅?
      係呢,ET個老細鬼都聚強女,促成日回強國

      刪除
    3. L = 撚 :P 好怕果d 著條龍上身就以為自己好熱愛中國文化果d 鬼佬

      刪除
    4. They just dunno what's happening in china and hong kong.
      講真,唔係已經攪左移民,日日睇香港報紙,普選等問題真係會嘔血.

      刪除