2014年4月9日星期三

入門一週年



轉眼間Shannie已經和我們生活了近一年,由初時的躁底咆哮女,變成了今天愛撒嬌的嗲妹, 足以證明一個永久的家可以如何改變被遺棄的毛小孩的性格和命運.



新抱仔最愛被爸媽摸頭仔,不過抱抱還是免問.



黑白熊貓女與獅子大叔,好一對相親相愛的odd couple,不過Wooley是小太監,做亞嫲無望了.

22 則留言:

  1. 世上只有爸媽好,有爸媽的兔地像個寶。

    shannie, 一週年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得Shannie係Bam欽點俾Wooley既女朋友, 呢個兄弟都算唔話得 :P

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, Shannie宜家既眼神比以前温柔咗好多呢.

      刪除
  3. 回覆
    1. 所以我都冇叫"叔叔抱抱"。

      刪除
    2. 唔係隻隻兔都鍾意俾人抱架, 如果個抱抱指數 由0到10, Wooley係6, Bam係8, Shannie係0(希望遲d可以升高少少)

      刪除
    3. 哈哈, 0咁大鑊?!! 零食引誘下有冇用?

      刪除
    4. 有零食實走埋離扮friend架(所有兔都係咁), 不過一得手就走開, 好現實架! :P

      刪除
  4. 新抱仔係咪多左肉呢? 個樣富泰左喎!
    無論如何, 親愛的, 一週年快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以為係, 明明係圓咗, 但其實無重過, 我諗係d毛生得濃密咗, 所以睇落都大隻咗.

      刪除
  5. 回覆
    1. 我見網上評價好壞參半, 反應好兩極下, 不過我返香港時都會去睇既.

      刪除
    2. 我冇睇過原著,不過我覺得作者其實有好多社會問題想講,但電影版2個鐘又講唔到太多嘢

      刪除
    3. 咁即係好可能有續篇 (如果有人投資的話)

      刪除
    4. 好似話已經會拍續集(因為未講ending的)

      刪除
    5. 搭咀: 我也看了這戲, 雖然沒有悶場, 但不明白的細節多得很, 如果有續集, 希望會解畫. 我看後的感覺是不能因為加了幾句若有所指的對白就說這電影有很強的社會意識.

      刪除
    6. 其實原著似科幻小說,啱啱在商務掀過
      家陣大家都好敏感,乜都扯上政治 =P

      刪除
  6. 唔可以抱,好可惜呀,我好鍾意tackle Blaze架,突然攬住佢唔俾佢郁,佢都愈來愈老,愈來愈任我攪。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shannie 係任摸任卒唔嬲架, 就係唔俾抱咯.

      刪除
  7. 咁Shannie見你哋同Wooley玩,會唔會jealous?

    回覆刪除