2016年7月15日星期五

TGIF






一個平常的星期五辦公日, 耳朵塞著耳筒, 眼睛看著兩個電腦營幕上同時開著的五個檔案, 一雙手在鍵盤上遊走, 的的搭搭地趕著死線將到的工作報告. 

突然耳筒中響起Pixies 的Where is my mind.

我望望坐在對面的老頂, 再還顧四周的同事, 臉上泛起了一個奇怪的笑容.

幸好歌只有三分多鐘.

幸好今天是星期五.

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 要聽返D夢幻嘢, Mazzy Star, Radio Dept, Au Revoir Simone 都啱星期日聽 :)

      刪除
    2. 最近一個月,晚上時時舉頭望火星。

      今夜月朗天青,清晰看見月亮、土星、火星,連成一直線。火星在最下方,有個太空人在那邊孤零零地種薯仔嗎?

      外國的火星會不會特別明亮?

      看火星要聽甚麼歌呢?耳機裡不其然又傳來'space oddity'...

      刪除
    3. 咁我呢度睇火星真係可能特別明亮,光害少嘛.

      看火星要聽space addity, 坐船我就首選massive attack

      刪除
    4. Inanna 消失的留言:

      咦!妳常有機會坐船麼?

      坐船聽 massive attack,我應該未試過,想像一吓,可能會在浮浮沉沉間掉進幽暗深邃的世界裡去呢。

      小時維港兩岸很寬,坐天星小輪,晃啊晃地,跟時光一同緩緩飄盪。今日海港很窄了,一隻〈昨夜的渡輪上〉播完,就要下船了。

      在德國旅行那年,坐火車,我每程都會聽'europe endless',萬分美好。情景交融的音樂世界,最是美妙啊!

      刪除
    5. 我住得近湖邊,久不久都去坐下船. 不過上次搭船係六月時响Scotland去尼斯湖尋找Nessie :P

      我搭長途火車好鍾意瞓覺架, 但宜家都係要小心D一眼關七好D......

      刪除
    6. 想問,妳去 highland 是參加 local tour 定係自己去 (不過妳有七日咁奢侈,大把條件自己去)?想做定功課。

      學十九才子話齋:一聽到"真主萬歲",速逃!

      刪除
    7. 我地參加day trip local tour (我家果位唔肯渣右呔車呀), 淨係去咗Inverness, 主要係去尼期湖同Urquhart Castle(個勁重scottish口音既導遊伯伯好鬼正). 其實重有好多其他local tour去Highland, 由一日到八日都有.

      七日响Edinburgh聽落好似好多, 但對我呢種hea 遊人來講重有好地方唔夠時間去 :P

      刪除
    8. thx for the info. (妳沒車牌麼?)

      一講起勁重 scottish 口音第一時間諗起前曼聯費爵爺 :D

      我諗如果想坐 jacobite steam train 都係要參加 local tour 至得,因為聽講喪爆,好難 book。

      希望來年夏天可成行吧。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都好鍾意Fight Club, 難得係電影同原著小說互相揮映.

      刪除