2016年6月5日星期日

Work Hard Play Hard



又潛水多時, 原因都是一個忙字.

公事上, 因為四月時升了職, 雖然薪金加幅尚未到自己心目中的理想水平(但年終bonus加幅頗多), 不過對新title就很滿意, 過去年多的努力, 總算有成果.


公餘時間, 其實都不外乎是看看書, 蒲蒲電影院, 追日劇, 聽網台, 一日廿四小時都彷彿不夠用. 上個星期終於抽到時間放假去旅行, 在Edinburgh過了愉快的七天, 旅途上的點滴, 下回再寫.

明天是假期後第一年上班, 都不敢想像inbox內有幾多個 emails了, well, 還是明天再算吧.

其實現今當務之急, 我應該要練體能, 因為今個夏天我會踩兩個festivals (去年只去了Hyde Park 的British Summer Time, 為了Blur), 我這個中女真是一直在玩命, 無法子, 鬼叫Openair St Gallen有Radiohead, Zürich Openair 個lineup又咁强咩!




希望到時天氣要生生性性.

8 則留言:

  1. 潛水咁耐,喜見閣下又浦頭!

    「薪金加到理想水平」,就如成佛一樣,是個永續追尋但永不可即的涅盤境界。

    傲遊愛丁堡,真羨煞旁人!有冇暢飲不同威水?

    各個 big beat, trip hop/downtempo, electronica 大師列陣 … 重有冰島之音加 M 到 … 想唔享受都幾難咯!

    恭喜妳即將參見電台司令!'creep'已經來了,'my iron lung'還會遠嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 威水? 飲足7日呀! 重帶咗幾支返屋企

      其實我真係恨睇佢哋再玩my iron lung多D :P

      刪除
  2. 賺多啲洗多啲,人生至活得有價值!

    我六七月都好忙,依家諗緊七月過LA睇演唱會。

    回覆刪除
  3. 恭喜晒....咁得閒就浮番上黎啦

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks, 遲D可能要經常出出trip, 希望有時間多D淨上嚟 :)

      刪除