2016年6月12日星期日

朝聖 - 愛丁堡 (上)

出發到蘇格蘭之前, 早就記下了兩個朝聖之地; 第一個就是位於愛丁堡Home Street的Cameo Cinema.

開業於1914年, Cameo前身是King's Cinema, 在1949年才易名, 至今是全蘇格蘭現存最古老的戲院. 自四十年代起它成為了愛丁堡獨立電影影迷的聚腳地, 亦是一年一度愛丁堡國際電影節的放映場地之一. 

今年剛好二十週年的''Trainspotting'', 當年的全球首映都在此舉行呢!


再追溯一下電影史, 原來連美國黙片女皇Lillian Gish, Orson Welles, 希臘著名女星Melina Mercouri, Gary Grant......等都曾經是座上客.


Cameo Cinema 曾被英國衛報選為全英十大最佳獨立電影院之一, 難怪連Quentin Tarantino都是這兒的粉絲了. 

記憶力好的影迷, 或者都會記得由Sylvain Chomet執導, 故事來自Jacques Tati 的動畫''The Illusionist'', 都有Cameo Cinema 的身影.


經過一百多年的歲月洗禮, 大堂內仍保存濃濃的懷舊氣息.



牆上掛滿了返半世紀前的剪報及電影節的宣傳單張, 記載著電影院輝煌的歷史. 


最情彩的地方, 當然是這個主影院了, 可惜當日選看的電影在其他新加建的迷你影院放映, 不過都忍不住在人家未開場時拍照留念. 職員對我這等朝聖小影迷的舉動, 似乎都見怪不怪喇. 



當日看了John Carney的新作'Sing Street',  大愛! 


除了首輪電影, Cameo Cinema 每星期日都會放映不同的經典電影, 更不定期有不同的電影專題回顧, 到訪的那個月正在舉行吉卜力工作室小型影展.


去完影癡之地朝聖, 下一站輪到樂迷朝聖地 --- Unknown Pleasures.


13 則留言:

  1. 好久不見!
    會唔會有興趣睇 Trainspotting 2?

    回覆刪除
  2. Sing Street我睇咗. 啲歌幾好聽。

    回覆刪除
  3. 我早前去了新光戲院看波蘭斯基的舊片《天師捉妖》,氣氛很好,觀眾看得很肉緊,很久未試過這樣。
    原來''Trainspotting''已二十週年,time flies flies flies...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得果陣响銅鑼灣利舞台戲院睇, 宜家間戲院都無埋咯.....

      刪除
  4. 在地產霸權下,香港早沒這些寶咯 (唔好講話樂宮,碧麗宮如果未拆都係聖殿)!

    去到 unknown pleasures,有冇好形式咁買番隻 JD 黑膠 or T? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 碧麗宮向海皮果幅大型電影宣傳板已經夠吸引!

      有諗過買,不過最後都係買咗其他嘢,買咗乜下篇開估:)

      刪除
    2. 會唔會係 manic street preachers or nirvana 嘅產品?等妳開估吧 :)

      刪除
    3. btw wings former guitarist henry mccullough dies at 72. such a bad year.

      刪除
    4. 只可以講另一個世界有多隻腳開show 了.

      刪除